Pripomienkovací proces finálneho návrhu PRM 2030
Pripomienkovací proces Programu rozvoja mesta Banská Bystrica 2030
Changes at "Navrhovaná integrovaná stratégia:"
Telo
- -["• Stratégia rozvoja verejných služieb pre aktívny život v meste Banská Bystrica\n \nŠPECIFICKÝ CIEĽ 7.2.1. Systémovo podporovať rozvoj ľudských zdrojov v kultúre\nOčakávaná zmena Prostredníctvom aktivít, ktoré rozvíjajú ľudské zdroje v kultúre sa zvyšuje akcieschopnosť a odolnosť kultúrnych organizácií aj jednotlivcov (umelcov a iných profesionálov pôsobiacich v kultúre) v rýchlo sa meniacom prostredí, prispievať k zvyšovaniu ich konkurencieschopnosti a zároveň konkurencieschopnosti mesta, vyššej sebestačnosti kultúrnych organizácií prostredníctvom kvalitnejšie poskytovanej kultúrnej služby. Osobitné postavenie má umelecké vzdelávanie, a to formálne na pôde všetkých troch stupňov umeleckých škôl, ktoré má mesto Banská Bystrica aktívne (základné umelecké školy, konzervatórium aj vysokú umeleckú školu), ako aj neformálne prostredníctvom širokej škály organizácií pôsobiacich v umení a kultúre, najmä z verejného a neziskového sektora. Zvyšuje sa povedomie aktérov o dôležitých témach spojených s transformáciou smerom k udržateľnosti (spoločenskej zodpovednosti). Princípy spoločenskej a environmentálnej zodpovednosti sú premietnuté v činnosti organizácií a jednotlivcov pôsobiacich v kultúre a kreatívnych odvetviach. Aktéri v kultúre majú viacej zručností pre prácu s rôznymi cieľovými skupinami vrátane znevýhodnených skupín v súvislosti s ich začleňovaním do spoločnosti a zvyšovaním kvality ich života."]
-
+["
• Stratégia rozvoja verejných služieb pre aktívny život v meste Banská Bystrica
ŠPECIFICKÝ CIEĽ 7.2.1. Systémovo podporovať rozvoj ľudských zdrojov v kultúre
Očakávaná zmena
Prostredníctvom aktivít, ktoré rozvíjajú ľudské zdroje v kultúre sa zvyšuje akcieschopnosť a odolnosť kultúrnych organizácií aj jednotlivcov (umelcov a iných profesionálov pôsobiacich v kultúre) v rýchlo sa meniacom prostredí, prispievať k zvyšovaniu ich konkurencieschopnosti a zároveň konkurencieschopnosti mesta, vyššej sebestačnosti kultúrnych organizácií prostredníctvom kvalitnejšie poskytovanej kultúrnej služby.
Osobitné postavenie má umelecké vzdelávanie, a to formálne na pôde všetkých troch stupňov umeleckých škôl, ktoré má mesto Banská Bystrica aktívne (základné umelecké školy, konzervatórium aj vysokú umeleckú školu), ako aj neformálne prostredníctvom širokej škály organizácií pôsobiacich v umení a kultúre, najmä z verejného a neziskového sektora. Zvyšuje sa povedomie aktérov o dôležitých témach spojených s transformáciou smerom k udržateľnosti (spoločenskej zodpovednosti). Princípy spoločenskej a environmentálnej zodpovednosti sú premietnuté v činnosti organizácií a jednotlivcov pôsobiacich v kultúre a kreatívnych odvetviach. Aktéri v kultúre majú viacej zručností pre prácu s rôznymi cieľovými skupinami vrátane znevýhodnených skupín v súvislosti s ich začleňovaním do spoločnosti a zvyšovaním kvality ich života.
"]